O mnie

Jestem praktykiem biznesu z 15-letnim doświadczeniem na stanowiskach top menedżerskich, kierowniczych oraz sprzedażowych.

Zaczynałam wiele lat temu jako nastolatka, rozdając ulotki, a potem pracując w kilku call-center, to były początki tego rynku w Polsce. Strasznym “hardkorem” byłam jako telesprzedawca, nie miałam sobie równych w skuteczności. A potem sporo się zmieniło…

Patrząc na ostatnich kilkanaście lat, zrealizowałam kilkadziesiąt globalnych i lokalnych projektów rozwojowych, zarówno dla największych międzynarodowych korporacji (których nazwy widzisz być może codziennie w swojej lodówce, torbie, samochodzie), jak i zupełnie niszowych polskich MSP.

Na codzień pracuję z właścicielami firm, zarządami i top menedżerami, doradzając w obszarze strategii, modelu biznesowego, sprzedaży, budowania relacji z klientami i kształtowania zdrowej kultury organizacyjnej. Wspieram także menedżerów wyższego i średniego szczebla, szczególnie w zakresie sprzedaży B2B i zarządzania relacjami z klientem. Gdy potrzeba, pracuję rozwojowo bezpośrednio z działami sprzedaży i obsługi klienta.

Większość moich dotychczasowych klientów to całkiem duże, średnie, ale i małe firmy z sektora B2B. Przekrój branż, z którymi pracowałam, obejmuje paliwa i energetykę, FMCG, produkcję spożywczą, przemysłową i okołobudowlaną, branżę medyczną i farmaceutyczną, usługi profesjonalne dla biznesu, outsourcing, logistykę, branżę finansową, aż po software development, digital marketing i branżę muzyczną. Z zamiłowania pomagam też start-upom i scale-upom.

Przez kilka lat prowadziłam badania porównawcze Polska – świat (we współpracy z globalnymi firmami badawczymi) w zakresie strategii i sprzedaży, bo zależało mi, by lepiej rozumieć dynamikę rozwoju rynków i mechanizmy rynkowe pierwszych dwóch dekad XXI wieku oraz przewidywać, jak będzie przebiegał rozwój biznesu w Polsce. Miłe, że czasem dzięki temu udawało się trafnie prognozować trendy. Mega to ciekawe i dlatego nie przestaję szukać i analizować do dziś.

Jestem silnie zorientowana na człowieka.

Łączę własne doświadczenia biznesowe i życiowe, wiedzę zdobywaną podczas pracy z każdą organizacją oraz dążenie do maksymalnej praktyczności wdrażanych rozwiązań.m

Moja pomoc jest nakierowana na efekty. Nie jestem i nie mam ambicji stawać się niczyją wyrocznią. Uwielbiam zadawać pytania, a odpowiedzi poszukiwać wspólnie. To sprawia, że razem uczymy się jeszcze więcej o sobie i o świecie. Dzięki temu jesteśmy bardziej skuteczni i bardziej odporni. A dzisiaj to szczególnie ważne.

Wierzę w podejście „learn, unlearn, relearn”, bo mam w sobie naturalną postawę człowieka wątpiącego i “szukania dziury w całym”. Dlatego każdego dnia uczę się czegoś nowego, by podważać utarte schematy i nie pozwalać na kopiowanie rozwiązań jeden do jednego tylko dlatego, że sprawdziły się gdzie indziej. Głęboko wierzę, że każdy biznes, tak jak i każdy człowiek, jest na swój sposób wyjątkowy i może tworzyć wyjątkową wartość.

Jestem przekonana, że biznes może być jednocześnie bardzo opłacalny i przyczyniać się do polepszania z dnia na dzień świata, w którym żyjemy.

Jestem absolwentem Kellogg School of Management, Northwestern University w Chicago, Uniwersytetu Warszawskiego, Instytutu Studiów Amerykańskich oraz licznych szkoleń i certyfikacji z obszaru strategii, zarządzania, sprzedaży, certyfikowanym trenerem, facylitatorem i coachem grupowym. Mój zawód zgodny z wykształceniem to negocjator i mediator.

Poza działalnością biznesową, kiedy czas mi pozwala, zajmuję się edukacją top menedżerów. Prowadziłam wykłady, seminaria i prezentacje dla setek menedżerów oraz setek słuchaczy online. Nie ukrywam jednak, że bardzo lubię pracę indywidualną.

Staram się być świadoma swych niedoskonałości jako kobieta biznesu oraz matka. Pracuję nad sobą, by unikać perfekcjonizmu, a doceniać progres. Nie zmienia to faktu, że jestem pełna zdrowego optymizmu. Podejmuję wysiłek i jednocześnie mam ogromną frajdę, by każdego dnia uczyć się na własnych błędach i skutecznie wspierać innych na drodze ich rozwoju i dążenia do sukcesu.

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes i sprawiać, by świat (w ujęciu makro albo całkiem mikro) był coraz lepszy, zapraszam Cię do kontaktu. Pomogę Ci, jak będę umiała najlepiej.